Livrare & Returnare

Livrare:

Produsele comandate la Articole Copii Online se livreaza in toata tara prin serviciile de curierat rapid Urgent Curier sau ramburs cu Posta Romana.

Taxa de livrare pentru localitatile aflate in raza de actiune Urgent Curier este de 30 Ron (TVA inclus). Pentru livrarile efectuate in afara celor 500 de localitati in care Urgent Curier are sedii locale, se percepe o taxa suplimentara de 0,8 Ron / km fata de cel mai apropiat punct Urgent Curier.

Poti consulta operatorii Urgent Curier solicitandu-le detalii sau informatii suplimentare la numarul de telefon: 021 9874 Taxa de livrare pentru coletele expediate cu Posta Romana in sistem ramburs este de 15 Ron (TVA inclus). Durata medie de livrare este intre 3 si 5 zile pentru coletele expediate cu Posta Romana si 1-2 zile pentru coletele expediate prin curierat rapid. Termenul de livrare se discuta individual cu fiecare client in parte in functie de preferinte. Astfel, imediat dupa ce vei face o comanda pe site-ul Articole Copii Online, in cel mai scurt timp posibil, vei fi contactat de catre un consultant vanzari pentru a stabili impreuna toate detaliile comenzii tale.

Produsele livrate sunt ambalate corespunzator la sediul nostru. In cazul in care constati ca ambalajul prezinta urme de interventie sau este deteriorat, te rugam sa verifici coletul in fata curierului.

Coletul contine factura fiscala, certificatele de garantie si produsele comandate pe care le veti primi in cutia lor originala asa cum vin ele de la producator.

Returnare:

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului, in temeiul art.4, al 1, lit b. din OG 130 / 2000. Marfa trebuie returnata pe cheltuiala consumatorului, in ambalajul original, nedeteriorat si nu trebuie sa prezinte defectiuni, deteriorari sau zgarieturi cauzate de cumparator.Rambursarea sumelor platite se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator, in temeiul art.8 din OG 130 / 2000."

Daca, la primirea comenzii, cumparatorul constata lipsa unor articole, aceasta lipsa trebuie mentionata in documentul de transport al curierului si prin e-mail furnizorului, in termen de 48 ore, astfel incat acesta sa poata clarifica cu transportatorul situatia coletelor lipsa.

Daca coletele - articolele lipsa, nu au fost expediate prin omisiunea furnizorului, acestea vor fi expediate cumparatorului - pe cheltuiala furnizorului in termen de 2 zile lucratoare de la primirea sesizarii. Daca coletele nu au fost predate beneficiarului din vina transportatorului, valoarea produselor va fi restituita cumparatorului de furnizor, urmand ca acesta sa fie despagubit de transportator.

Copyright © 2017 Articole Copii Online. Toate Drepturile Rezervate.